نقره نما اصفهان و قیمت خرید ظروف شبه نقره

خرید ظروف شبه نقره،نقره نما،ملیله کاری،آبکاری نقره به قیمت ارزان و ارسال فوری به سراسر کشور


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

10 ترفند جالب برای چیدمان بهتر منازل شیک

  • نویسنده: امید حسینی

ترفندهای چیدمان منزل به خانم های با سلیقه کمک می کند تا بهترین استفاده را از فضای پیرامون خود داشته باشند و همچنین جذابیت بصری محل زندگی خود را بیشتر کنند. نحوه چیدمان منزل و استفاده از ظروف صنایع دستی حس و حال اصیل و ویژه ایی برای شما بوجود خواهد آورد. امروزه با وجود اینترنت شما می توانید براحتی تصاویر انواع چیدمان منزل را در اختیار داشته و از آنها برای چیدمان منزل شیک خود الهام گیرید. شما بهتر است با توجه به وسایل وسایل در دسترس یکی از انواع اینستالیشن ها را تجربه کنید. چیدمان منزل به سبک مدرن، سنتی، معاصر و … از محبوب ترین آنها بشمار می روند.

انواع ترفندهای جذاب چیدمان منزل

متفاوت بودن ترفندهای چیدمان منزل با توجه به فرهنگ هر منطقه در نظر گرفته می شود. ما قصد داریم 10 ترفند جالب برای چیدمان بهتر منازل شیک ایرانی را به شما معرفی کنیم. مطمئنا چیدمان منزل تازه عروس یا چیدمان منزل جدید با چیدمان سنتی که در آن ظروف صنایع دستی مانند میناکاری ، خاتم کای، فیروزه کوبی و .. قرار دارد متفاوت است. شما می توانید با گشت و گذار در فضای مجازی متنوع ترین تصاویر و عکس چیدمان منزل را مشاهده کرده و از طراحی آنها بهره ببرید. چیدمان منزل ایرانی با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم کشور عزیزمان طراحی شده و از این رو بیشتر قالب هنری و سنتی دارد.

10 ترفند جالب برای چیدمان بهتر منازل

کشکول میناکاری طرح ترنج

کشکول میناکاری طرح ترنج

کاسه بشقاب میناکاری اصفهان اثر استاد اسماعیلی

کاسه بشقاب میناکاری

بشقاب برجسته میناکاری اثر مرتضی اسماعیلی

بشقاب برجسته میناکاری

قاب بشقاب میناکاری 30 سانتی مسی اصفهان

قاب بشقاب میناکاری

نحوه چیدمان منزل

نحوه چیدمان منزل تاثیر قابل توجهی در زیبایی ظاهری و استفاده کابردی از وسایل و همچنین فضای خانه دارد. شاید جالب باشد بدانید که در طراحی منزل می توانید از قانون خاصی پیروی نکنید و متناسب با سلیقه خود چیدمان های منحصر بفردی را بوجود آورید. با خلاقیت و تصورات شخصی می توانید به چیدمان های زیبایی دست یابید. البته در این زمینه همیشه پیشنهادهایی مبنی بر تجربیات دیگران وجود دارد که ممکن است پر فایده باشد.

اپلیکیشن صنایع دستی

1. قرار دادن وسایل غیر ضروری در اتاق استراحت

خانه خود را بی اندازه شلوغ نکنید. با خرید وسایل اضافی , بیشتر محیط اطراف خود را خسته کننده می کنید , تا اینکه زیبایی به آن ببخشید. این خبر خوبی برای کسانی است که می خواهند با صرف هزینه ایی اندک محیط زندگی خود را تغییر دهند. در صورتی که وسایل غیر ضروری دارید آنها را در جایی خارج از دید عموم قرار دهید.

گلدان اناری تشعیر آقاجانی

گلدان اناری تشعیر

سرویس ترمه رومیزی پنج تکه هاشمی

سرویس ترمه رومیزی پنج تکه هاشمی

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب

ست شکلات خوری و آجیل خوری خاتم کاری اصفهان

ست شکلات خوری و آجیل خوری خاتم کاری

2. نصب قاب و پوستر ها در ارتفاع مناسب
در صورتی که قصد دارید بر روی دیواری قاب یا پوستر نصب کنید دامنه دید افراد را در نظر بگیرید. نصب دیوار کوب ها در ارتفاع غیر صحیح می تواند در نظم فضای دکوری تاثیر منفی داشته داشته باشد. اشیاء دیوار کوب تان را در وسط و مرکز 57 تا 60 اینچ آویزان کنید تا چشم انسان براحتی آنها را ببیند.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

3. هماهنگ کردن وسایل با کف پوش محیط
وسایل محیط را با کف پوش های خود تنظیم کنید مثلا اگر در منزلی فرش به اندازه ایی بزرگ باشد که تمام کف را بپوشاند بیشتر حس و حال سنتی به آنجا می دهد. در منازل اشرافی قدیمی بدین گونه بوده. یا می توانید فضای 12 الی 18 اینجی از هر طرف را خالی بگذارید. این روش در بزرگ و کوچک نشان دادن فضای مورد نظرتان تاثیر زیادی دارد.

تندیس میناکاری اصفهان طرح ثنا

تندیس میناکاری وان یکاد طرح ثنا

تندیس گلدان میناکاری طرح صبا

تندیس گلدان میناکاری طرح صبا

تندیس میناکاری شده اصفهان طرح رها

تندیس میناکاری شده طرح رها

لوح تقدیر میناکاری شده

تابلو لوح تقدیر میناکاری

4. انتخاب چیدمان ها بگونه ایی که جلب توجه کنند
برای جلب نظر کردن وسایل در هر چیدمان و فضای دکوری بهتر است در انتخاب آنها دقت فراوان کنید. مثلا یک قاب زیبا در اتاق , هود خاص در آشپزخانه یا یک اثر هنری در اتاق نشیمن المان تاثیر گذاری در چیدمان دکوری شما محسوب می گردد.

5. سمت دید افراد را در نظر بگیرید
توجه به جای نشستن افراد داشته باشید تا نقاط تاثیر گذار برای جلب توجه کردن وسایل را پیدا کنید. سمت درب ورودی از مهمترین مکان های هر محیط, بشمار می رود.

6. استفاده از وسایل مرتبط
اگر اشیائی که قصد استفاده از آنها را دارید با هم مرتبط نیستند ,گزینه های مناسبی برای زیبا تر کردن محیط بشمار نمی روند. باید بتوانید آنها را با نظمی خاصی در کار هم قرار دهید. ممکن است در فضاهای بزرگ تر یا کوچکتر تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.

7. ابعاد وسایل دکوری را درست انتخاب نمائید

هر وسیله دکوری زیبا الزاما برای هر فضایی مناسب نیست. ممکن است مجسمه بسیار زیبایی داشته باشید ولی بدلیل سایز بزرگ آن , نتوانید در منزل یا دفتر کار از آن بهره ببرید. اندازه اشیاء تاثیر مهمی در نحوه استفاده چیدمان دارد.

8. نورپردازی صحیح کمک بزرگی به شما خواهد کرد

استفاده از لامپ های ال ای دی با رنگ های گرم و سرد در هر چیدمانی می تواند تاثیر گذار باشد. معجزه نور پردازی به اندازه ایی مهم است که بسیاری از نازیبایی های دکوری را می تواند تصحیح کند. نورپردازی صحیح باعث جلب نظر برای هر بیننده است.

9. انتخاب رنگ ها بر اساس نوع محیط

در استفاده از رنگ های بکار رفته در یک فضای دکوری باید کمال دقت را داشته باشید . هارمونی رنگ های استفاده شده باید متناسب با موضوع یک محل باشد. درخشندگی اشیاء و رنگ آنها در کنار یکدیگر در جذابیت وسایل و محیط تاثیر گذار است.

10. خلاقیت رمز موفقیت

هر شخصی با خلاقیت و استفاده از محصولات مختلف می تواند زیبایی ویژه ایی به یک محیط ببخشد. مطالعه کتب مرتبط و مقالات روز و علمی به جهت دادن استعداد افراد برای قرار دادن صحیح اشیاء در فضاهای دکوری بسیار مهم است.

  • نمایش : ۲۲۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی