نقره نما اصفهان و قیمت خرید ظروف شبه نقره

خرید ظروف شبه نقره،نقره نما،ملیله کاری،آبکاری نقره به قیمت ارزان و ارسال فوری به سراسر کشور


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

تاثیر رنگ ها در طراحی داخلی و دکوراسیون

  • نویسنده: امید حسینی

تاثیر رنگ‌ها در طراحی داخلی و زیباسازی فضای های دکوری بسیار مشهود است. نقش رنگ در دکوراسیون داخلی به قدری مهم است که در این باره کتاب های تحصصی به نگارش در آمده است. تنوع رنگ های صنایع دستی ایرانی باعث شده تا از این محصولات زیبا بیشتر در چیدمان خانه های شیک ایرانی استفاده گردد. تاثیر رنگ‌ در دکوراسیون داخلی بسیار زیاد بوده و استفاده صحیح محصولات می تواند کمک بزرگی به زیباسازی اینستالیشن های مختلف هنری کند. البته خرید صنایع دستی اصفهان نه تنها برای جذابیت بصری،بلکه به منظور استفاده کاربردی در زندگی روزمره پیشنهاد می گردد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

تاثیر روانی رنگ ها در دکوراسیون داخلی

تاثیر روانی رنگ ها در دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است، بگونه ایی که در برخی مراکر حساس درمانی از رنگ های ویژه ایی استفاده می گردد. کاربرد رنگها در دکوراسیون داخلی باید به نحوی در نظر گرفته شود تا اساس بهتری حاصل گردد. رنگارنگی ظروف صنایع دستی اصفهان، مانند میناکاری ،خاتم کاری ،فیروزه کوبی و … دست شما را برای چیدمان بهتر باز کرده و با توجه به ارزان بودن قیمت قیمت صنایع دستی ایرانی، این امکان برای همه محیا می باشد. تاثیر رنگ در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی از پر اهمیت ترین گزینه های حرفه ایی بشمار می رود.

تاثیر رنگ ها در طراحی دکوراسیون

بشقاب برجسته میناکاری اثر مرتضی اسماعیلی

بشقاب برجسته میناکاری

کشکول میناکاری طرح ترنج

کشکول میناکاری طرح ترنج

گلدان میناکاری اصفهان با جعبه چوب و پلکسی

گلدان میناکاری با جعبه چوب و پلکسی

تابلو میناکاری اصفهان طرح مشبک

تابلو میناکاری اصفهان

مشاهده رنگ های مختلف باعث ایجاد احساسات متفاوتی در روحیه افراد می شود. از این رو باید به روانشناسی رنگ ها در فضاهای دکوری توجه ویژه گردد. ترکیب درست رنگ ها می تواند باعث ایجاد احساس آرامش و همینطور ترکیب غلط رنگ ها باعث بوجود آمدن روحیه ایی کسل کننده شود. قالب رنگ مورد علاقه هر شخصی متفاوت و بر اساس سلیقه فردی او انتخاب می گردد. یک طراح خوب باید بر اساس رنگ مورد نظر هر شخص , ترکیب های رنگی مناسب برای فضاهای مختلف بوجود آورد. مهمترین عامل در ایجاد فضای دکوری این است که بتوان هماهنگی صحیحی بین رنگ های مناسب و همچنین نور بوجود آورد.

اپلیکیشن صنایع دستی

دکوراسیون منزل با رنگ آبی

رنگ آبی معمولا در کنار رنگ زرد زیبا بنظر می رسد. همچنین رنگ آبی با آبی کمرنگ تر , صورتی کمرنگ و سبز نعنایی هماهنگی خوبی دارد. رنگ آبی محیطی آرام و محافظه کارانه ایجاد می کند و بیشتر برای اتاق کودک مناسب است. توجه داشته باشید رنگ آبی طیف های مختلف دارد و می توان از آن برای هر محیطی استفاده نمود. رنگ آبی آرامش خاصی دارد. شاید کمتر کسی بداند رنگ آبی در کاهش فشار خون و تنظیم تنفس انسان ها تاثیر قابل توجهی دارد.

قندان فیروزه کوب اثر آقاجانی ارتفاع 17 سانتی متر

قندان فیروزه کوبی

ست شکلات خوری فیروزه کوبی و ترمه

ست شکلات خوری فیروزه کوبی و ترمه

ست شکلات خوری و آجیل خوری خاتم کاری اصفهان

ست شکلات خوری و آجیل خوری خاتم کاری

تابلوی بزرگ قلمزنی

تابلوی بزرگ قلمزنی گل و مرغ

دکوراسیون منزل با رنگ بنفش

رنگ بنفش کمتربصورت قالب کلی دکوراسیون منزل استفاده می شود. این رنگ بیشتر مورد توجه دختر خانم هاست. از این رو برای طراحی اتاق دخترانه گزینه خوبی بشمار می رود. رنگ بنفش در کنار رنگ زرد زیباتر بنظر می رسد. رنگ بنفش را می توان یک رنگ سلطنتی و با شکوه درنظر گرفت. این رنگ در کاهش فشار خود و تنظیم ترشح غدد بدن موثر است.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

دکوراسیون منزل با رنگ نارنجی

رنگ نارنجی خاصیت ضد افسردگی دارد از این رو برای اتاق افرادی که روحیه شادی ندارد , بیشتر توصیه می شود. نارنجی رنگی شاد و سرگرم کننده است و می توانید در هر جایی از آن استفاده نمائید. استفاده از رنگ نارنجی به گردش خون کمک می کند و تنظیم کننده موثری برای غده تیروئید است. همچنین این رنگ با چاکرای طحال در ارتباط است.

گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور

گلیم دستباف ایرانی

ساک قلمکاری

ساک دستی قلمکاری اصفهان

خاویار خوری قلمزنی نقره نما

خاویار خوری قلمزنی نقره نما

قندان ملیله کاری اصفهان

قندان ملیله کاری

دکوراسیون منزل با رنگ صورتی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به رنگ صورتی علاقه دارید ولی آنقدر محافظه کاریدد که آن را بعنوان رنگ قالب دکوراسیون منزل خود انتخاب نمی کنید. صورتی رنگی برای برانگیختن احساسات بشمار می رود. این رنگ آرامش بخش است و می تواند محیطی صمیمی و دوستانه برای شما بوجود آورد. بهتر است رنگ صورتی را با دیگر رنگ ها ترکیب کنید تا امکان استفاده در فضای منزل را داشته باشد. رنگ صورتی باعث تضعیف عضلات , شیرین کامی و شوخ طبعی می گردد.

آجیل خوری مس و پرداز سایز 16

آجیل خوری مس و پرداز

گلدان اناری تشعیر آقاجانی

گلدان اناری تشعیر

تندیس میناکاری اصفهان طرح ثنا

تندیس میناکاری وان یکاد طرح ثنا

لوح تقدیر میناکاری شده

تابلو میناکاری طرح لوح تقدیر

دکوراسیون منزل با رنگ سبز

رنگ سبز جزء رنگ هایی است که امکان ترکیب آن با اکثر رنگ ها وجود دارد. سبز آرامش بخش و مناسب برای اتاق خواب و سرویس های بهداشتی است. رنگ سبز در کنار رنگ بنفش و نقره ای ترکیب زیبایی بوجود می آورد. پیشنهاد می گردد این رنگ را در سالن های آرایشی , بوتیک ها و فروشگاه ها استفاده نکنید. ترکیب رنگ سبز با رنگ های صورتی پررنگ , زرشکی , آبی روشن , زرد و بنفش مناسب است. رنگ سبز باعث کاهش فشار خود و همچنین تنظیم کارکرد دستگاه عصبی سمپاتیک است.

دکوراسیون منزل با رنگ قهوه ایی

بدلیل گرمی و نزدیک بودن رنگ قهوه ایی به چوب , این رنگ همیشه مد است. قهوه ایی را می توانید با زرد و صورتی چرک , ست کنید. معمولا مبلمان ها رنگ قهوه ایی دارند و با رنگ چیدمان های دکوری از طیف های مختلف زیبایی خیره کننده ایی بوجود می آورند. شما باید دقت کنید از المان های زرد و صورتی بدرستی در این ترکیب استفاده کنید. رنگ قهوه ای آرامش , خونسردی و پایداری را به همراه دارد. رنگ قهوه ایی تحریک کننده اشتهاست . در صورت استفاده بیش از حد ,ممکن است فضای خسته کننده ایی بوجود آورید.

  • نمایش : ۲۶۹
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی