نقره نما اصفهان و قیمت خرید ظروف شبه نقره

خرید ظروف شبه نقره،نقره نما،ملیله کاری،آبکاری نقره به قیمت ارزان و ارسال فوری به سراسر کشور


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

سوالات متداول خرید صنایع دستی اصفهان

  • نویسنده: امید حسینی

سوالات متداول صنایع دستی به ذهن بسیاری از مشتریان آمده و شاید نتوانسته باشند جواب تمامی آنها را پیدا کنند. پاسخ به سوالات متداول خرید صنایع دستی به مشتریان کمک می کند تا بهترین محصولات را انتخاب کرده و با خاطری آسوده تر سفارش دهند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش محصولات هنری و صنایع دستی persian handicraft همیشه سعی داشته راه تسهیل خرید محصولات را برای تمامی مشتریان خود در جای جای کشور فراهم کند. خرید آنلاین صنایع دستی به سادگی از سراسر کشور امکان پذیر است و البته در این زمینه سوالاتی وجود دارد که پاسخ آنها می تواند راهشای بسیاری از مشتریان باشد. تمرکز بالای تولید صنایع دستی اصفهان در این شهر باعث شده کارگاه ها و افراد زیادی مشغول به فعالیت باشند تا چرخه کار و فعالیت اجتماعی پویا تر از قبل حرکت کند. میناکاری اصفهان و سایر هنر های بومی ایرانی نمونه هایی از هنر های اصیل صنایع دستی کشورمان هستند و ما باید به عنوان گنجینه های ملی از آنها محافظت کرده و همچنین برای نسل های آینده به ارمغان گذاریم.

تماس با واحد فروش: 09019277512

پاسخ به سوالات متداول خرید صنایع دستی

آیا محصولات ارائه شده در فروشگاه بازار مینا منحصر به هنرهای دستی اصفهان است؟

خیر , ما سعی کرده ایم بر اساس سلیقه و درخواست مشتریان بهترین محصولات صنایع دستی ایرانی , فارغ از مکان تولید را معرفی و عرضه نمائیم.

محبوب ترین صنایع دستی اصفهان چیست؟

از سری محبوب ترین صنایع دستی اصفهان می توان به فیروزه کوبی , میناکاری , فرش , خاتم کاری و ملیله کاری و … اشاره نمود. البته هنرهای دستی زیادی در اصفهان انجام م شوند که علاقه مندان زیادی در سراسر کشور دارند.

آیا محصولات سفارشی میناکاری برای مشتریان تولید می شود؟

انواع تندیس های میناکاری بصورت اختصاصی برای مشتریان تولید می شود. البته محصولات دیگر نیز مانند گلدان و بشقاب میناکاری می تواند بر اساس سلیقه مشتریان تولید گردد. در صورت سفارش ویژه می توانید با با همکاران ما تماس بر قرار کنید.

میناکاری روی مس چگونه انجام می شود؟

هنر میناکاری روی مس در طی چند پروسه انجام می گردد. گام نخست آماده سازی ظرف مسی , گام دوم لعاب کاری , گام سوم نقاشی و آخرین گام کوره ظرف نقاشی شده. اصفهان مرکز میناکاری روی مس و همدان مرکز میناکاری روی سفال در کشور شناخته می شود.

دلیل تفاوت قیمت ظروف میناکاری شده چیست؟

مهمترین دلیل تفاوت قیمت ها کیفیت محصولات است. بر این اساس امضای استادکار بر روی ظرف نشان از درجه کیفی تولید آن دارد. بسیاری از محصولات صنایع دستی اصفهان به عنوان هدایای تبیلغاتی سازمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

آیا از ظروف میناکاری اصفهان می توان در هوای شرجی شهرهای شمالی و جنوبی کشور استفاده کرد؟

بله , ظروف میناکاری شده در پروسه نهایی توسط استادکار در کوره های مخصوص حرارت می بینند. این کار باعث تشکیل لعاب بر روی جداره خارجی آنها می گردد. این لعاب در برابر آب و رطوبت مقاوم است. ظروف میناکاری اصفهان کاملا قابل شستشو است.

چطور از صنایع دستی اصفهان درآمد زایی کنیم؟

شما نخست باید یا در آموزشگاه یا بصورت سنتی نزد استادکار آموزش ببینید و پس از آن هم می توانید برای تولید کنندگان بصورت سفارشی کار کنید و یا بصورت اختصاصی محصولات خود را بفروش برسانید. امروزه تولید و فروش صنایع دستی از طریق فروشگاه های فیزیکی و مجازی انجام می گیرد.

آیا می توان ظروف میناکاری اصفهان را در خانه تولید کرد؟

پس از آموزش نزد استادکار مینا , شما باید ابتدا زیر ساخته آن که ظروف لعاب کاری شده است را تهیه کرده و پس از نقاشی در خانه نزد لعاب کار برده تا در کوره حرارت ببیند. شما می توانید پروسه تولید محصولات میناکاری را در خانه به میزان محدود انجام دهید.

چگونه میناکاری مرغوب را از میناکاری نامرغوب تشخیص دهیم؟

از کنار هم گذاشتن ظروف میناکاری مرغوب و نامرغوب می توان براحتی تفاوت آنها را مشاهده نمود. همچنین کارگاه تولید کننده آن که امضای استادکار پشت ظرف دارد نشان از کیفیت محصول می دهد. فروشگاه بازار مینا به عنوان تولید کننده محصولات میناکاری و صنایع دستی , در سال های کاری خود سعی داشته بهترین محصولات هنری را به بازار ارائه دهد.

تفاوت بشقاب میناکاری اصفهان و لالجین همدان چیست؟

معمولا جنس ظروف میناکاری شده در اصفهان از مس و ظروف میناکاری شده لالجین همدان از سفال است. نحوه میناکاری , جنس رنگ و حرارت کوره هر نوع با یکدیگر متفاوت است. امروزه کارگاه های متعددی در زمینه میناکاری روی سفال در شهر اصفهان نیز تاسیس شده است.

سایزهای متعارف بشقاب های میناکاری اصفهان چیست؟

محدودیتی در تولید انواع بشقاب میناکاری شده با سایزهای مختلف وجود ندارد. سایز بشقاب های میناکاری بر اساس قطر آنها در نظر گرفته می شود. سایزهای متعارف عبارتند از 8,10,12,16,20,25,30,35 سانتی متر.

تندیس میناکاری چیست؟

محصولاتی با طرح های جذاب , عمدتا ساخته شده از فیبرهای چوبی که با لیزر برش خورده و در ساخت آن از محصولات میناکاری شده ایی مانند گلدان یا بشقاب استفاده گردیده. شما می توانید مجموعه ایی متنوع از تندیس های تبلیغاتی میناکاری اصفهان را در فروشگاه آنلاین صنایع دستی اصفهان مشاهده نمائید.

بازار مینا ی اصفهان کجاست؟

دفتر مرکزی گروه تجاری صنایع دستی بازار مینا در ارگ جهان نمای اصفهان وجود دارد. شما برای تماس می توانید از طریق تلفن , واتس آپ و سایر شبکه های اجتماعی با این مجموعه تماس بر قرار کنید. مجموعه بازار مینا فروشگاهی برای خرید حضوری ندارد و ارسال سفارشات همه روزه بصورت پستی انجام خواهد گرفت.

صنایع دستی لوکس اصفهان چیست؟

انواع محصولات هنری و صنایع دستی اصفهان با کیفیت های مختلف تولید می شود. برای تولید برخی از آنها زمان زیادی صرف شده و استادکاران ماهری در تولید آنها نقش داشته اند. میناکاری , فیروزه کوبی , خاتم کاری , ملیله کاری و … نمونه هایی از این هنرهای دستی اصیل بشمار می روند. در صورت تمایل می توانید از مشاوره رایگان فروشگاه بهره برده و با این محصولات آشنا شوید.

برای خرید هدایای تبلیغاتی شرکتی عید نوروز چه زمانی باید اقدام کنیم؟

زمان خاصی مد نظر نیست . البته مشتریان برای اینکه حق انتخاب بیشتری داشته باشند بهتر است در ابتدای نیمه دوم سال اقدام به سفارش هدایای تبلیغاتی سال نو آینده کنند.

آیا کد تخفیف به مشتریان داده می شود؟

بله در مناسبت های مختلف کد تخفیف برای محصولات در نظر گرفته می شود. شما می توانید با نصب اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا از کد های تخفیف ویژه فروشگاه مطلع شوید.

آیا ظروف ملیله کاری سیاه می شود؟

بر روی ظروف ملیله کاری لایه ایی پلی استر اسپری شده تا بدلیل رطوبت و مجاورت با آب سیاه نشود. ولی در طول زمان پس از چند سال به تدریج سیاه می شود. ظروف ملیله کاری کیفیت متفاوتی داشته و بر همین اساس با قیمت های مختلف به بازار ارائه می شوند. امکان فروش عمده ملیله کاری بر اساس تعداد خرید برای مشتریان فروشگاه وجود دارد.

تفاوت ملیله کاری اصفهان و زنجان چیست؟

تفاوت خاصی بین ملیله کاری اصفهان و زنچان وجود ندارد. البته نوع کار انجام شده بر روی ظروف وابسته به کارگاه تولید کننده دارد. و بر همین اساس می توانند کیفیت های مختلفی باشند.

آیا محصولات تولید شده برند اسماعیلی کار خود استاد مرتضی اسماعیلی هست یا شاگردان ایشان؟

تمامی محصولات کار شاگردان استاد می باشد. البته از نخستین مرحله تا گام آخر استاد مرتضی اسماعیلی بر روند کار نظارت همه جانبه دارند و یکی از مهمترین مراحل یعنی کوره کاری نیز توسط خود استاد انجام می گردد. فروشگاه صنایع دستی اصفهان ارائه کننده بهترین ظروف میناکاری در سراسر کشور است.

زمان ارسال محصولات خریداری شده برای مشتریان تهرانی چقدر می باشد؟

حداقل 24 و حداکثر 48 ساعت, ولی در صورت نیاز فوری مشتریان عزیز می توانند سفارشات خود را 12 ساعته تحویل بگیرند. ارسال سفارشات میناکاری در تهران می تواند از طریق باربری ترمینال و همچنین شرکت پست انجام گیرد.

آیا فروشگاه بازار مینا تولید کننده محصولات صنایع دستی می باشد یا بصورت واسطه خریداری می کند؟

فروشگاه بازار مینا تولید کننده بیش از 90% محصولات صنایع دستی معرفی شده در سایت می باشد. و البته با برخی از اساتید برجسته ایران همکاری دارد.

فروش عمده میناکاری اصفهان به خارج از کشور هم امکان پذیر است؟

بله , ما به خارج از کشور هم ارسال داریم. البته قبل از سفارش مشتریان باید با واحد فروش تماس گرفته و در مورد هزینه های ارسال اطلاعات لازم را بدست آورند. صادرات میناکاری به هر کشور شامل قوانین آنجا خواهد بود.

ما در این مقاله به برخی از سوالات متداول صنایع دستی پاسخ داده ایم. درباره تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان تصاویر مختلف و توضیحات کامل نوشته شده است. ولی در صورتی که سوالی برای شما بوجود آمده باشد می توانید از این مقاله مطالع کرده و یا با تماس تلفنی از مشاوره با همکاران واحد فروش ما بهرمند شوید. فروشگاه آنلاین صنایع دستی بازار مینا همیشه سعی داشته شیرین ترین تجربه خرید را برای مشتریان خود بوجود آورد. خرید محصولات میناکاری روی مس اصفهان از تولید کننده می تواند بهترین قیمت و کیفیت را بدنبال داشته باشد. انتخاب پرفروش ترین صنایع دستی اصفهان با خرید متداول مشتریان از محصولات بوجود می آید.

  • نمایش : ۲۶۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی