نقره نما اصفهان و قیمت خرید ظروف شبه نقره

خرید ظروف شبه نقره،نقره نما،ملیله کاری،آبکاری نقره به قیمت ارزان و ارسال فوری به سراسر کشور


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

دکوراسیون آپارتمان های کوچک

  • نویسنده: امید حسینی

دکوراسیون آپارتمان کوچک باید به گونه ایی طراحی شود که از فضای کم محیط بهترین استفاده شود. طراحی دکوراسیون منزل کوچک مشکل تر از خانه های با فضای آزاد می باشد،چرا که باید با دقت بیشتری اکسسوری های دکوری انتخاب گردند. خرید صنایع دستی از بهترین پیشنهادها برای زیباسازی خانه های شیک امروزی بشمار می رود. شما می توانید از دست سازهای مورد علاقه خود برای گرما و اصالت بخشیدن به دکوراسیون آپارتمان های کوچک استفاده نمائید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

پیشنهادات برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک

ما پیشنهاد های مفیدی برای طراحی و چیدمان بهترین دکوراسیون خانه های کوچک را به شما معرفی خواهیم کرد. استفاده از اصول طراحی داخلی کمک بزرگی به زیباسازی اصولی منازل و محیط های اداری خواهد نمود. قالب رنگ و طرح های محصولات مورد استفاده در دکوراسیون خانه های کوچک با توجه به سلیقه هر شخص متفاوت خواهد بود.

دکوراسیون آپارتمان های کوچک

باکس ست ترمه و گلدان میناکاری

باکس ست ترمه و گلدان میناکاری

بشقاب میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

بشقاب میناکاری با جعبه مخمل

تابلو میناکاری اصفهان طرح مشبک

تابلو میناکاری اصفهان

شکلات خوری خاتم کاری ۸ گوش

شکلات خوری خاتم کاری ۸ گوش

بهترین دکوراسیون خانه های کوچک

با انتخاب های صحیح در چیدمان منازل شما می توانید از مکان های کوچک بهترین بهره را ببرید. انتخاب صحیح سایز محصولات دکوری , رنگ لوازم و نورپردازی تاثیر زیادی خواهد داشت. ما در این مقاله ترفندهای مفیدی برای استفاده بهتر از آپارتمان های کوچک را به شما پیشنهاد می دهیم.

اپلیکیشن صنایع دستی

انحنا در طراحی

بیشتر آپارتمان های کوچک جعبه ایی هستند برای حس بخشیدن به آنها بهتر است برخی لوازم از انحنا برخوردار باشند. میزهای گرد, مبلمان دارای انحنا، و همچنین فرش و قالیچه های گرد گزینه های مناسبی در این زمینه محسوب می شوند.

ست شکلات خوری فیروزه کوبی و ترمه

ست شکلات خوری فیروزه کوبی و ترمه

آجیل خوری مس و پرداز سایز 16

آجیل خوری مس و پرداز

ست اداری خاتم کاری اصفهان

ست اداری خاتم کاری با جعبه

گلدان اناری تشعیر آقاجانی

گلدان اناری تشعیر آقاجانی

روشن کردن فضا با وسایل

از وسایل و اکسسوری های روشن بیشتر استفاده کنید. لوازم تیره فضا را کوچکتر نشان می دهد. البته توجه کنید در این حالت باید المان های کوچک تیره رنگی برای جلوه دادن به محیط دکوری استفاده گردد تا دچار یکنواختی نشوید. بطور کلی بهتر است رنگ فرش ها و پرده ها روشن انتخاب شود.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

پرده های مناسب

در آپارتمان های کوچک از پرده های روشن استفاده کنید. در حد امکان پرده را نزدیک به سقف نصب کنید و عرض آن را زیاد در نظر بگیرید. این کار باعث می شود مکان مورد نظر بزرگتر به چشم بیاید. نوری که از پنجره به داخل آپارتمان می آید بسیار مهم است شما می توانید هم پنجره را پوشانده و هم  از ورود نور جلوگیری نکنید.

تندیس میناکاری شده اصفهان طرح رها

تندیس میناکاری طرح رها

تندیس میناکاری وان یکاد طرح ثمین

تندیس میناکاری طرح ثمین

تندیس میناکاری اصفهان طرح ثنا

تندیس میناکاری طرح ثنا

تندیس میناکاری شده طرح سرو

تندیس میناکاری طرح سرو

اتاق خواب راحت

با توجه به کوچک بودن فضا بایستی شما اتاق خواب راحت و آرامش بخشی درست کنید. از لایه های مختلف پارچه ایی با رنگ های روشن برای تخت خواب خود استفاده کنید. لایه ها با ترکیب زبیای رنگ در بالش حس آرامش بخشی به منزل شما خواهند داد.

رعایت سایز لوازم مورد استفاده

سایز لوازم مورد استفاده در منزل باید با توجه به متراژ آن در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید مبلمان دارید توجه داشته باشید اندازه آن با فضای سالن شما متنباسب باشد. با این کار فضای آپارتمان شما بزرگ تر نشان داده می شود. هر سایز استانداری به معنی استفاده برای انواع آپارتمان نیست. بر این اساس سایز تمام وسایل بکار رفته در منزل باید با هم متناسب باشد.

وسایل شفاف و تاشو

در برخی خانه ها از میز و صندلی های شیشه ایی و شفاف استفاده می شود. این کار باعث می گردد فضای منزل بزرگ تر نشان داده شود. برخی لوازم مورد نیازتان را هم می توانید تاشو انتخاب کنید. انواع تخت و صندلی های تاشو می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. با این راه حل کلاسیک فضای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نورپردازی

استفاده از لامپ و چراغ های زیبا برای تزئین و در عین حال نور پردازی می تواند به زیبایی و جلوه بخشیدن منزل شما کمک زیادی کند. نور بهترین روش برای کنترل احساس گرم و سرد فضای مورد نظر است. انواع چراغ های فانتزی متناسب با سلیقه شما در بازار وجود دارد که از تکنولوژی کم مصرف ال ای دی استفاده می کنند.

پرهیز از لوازم غیر ضروری

با در نظر گرفتن اولوت ها شما می توانید از نگه داشتن لوازم غیر ضروری در منزل جلوگیری کنید. ممکن است علاقه ای به میز نهار خوری نداشته باشید. و یا با تختخواب های تاشو مشکلی نداشته باشید. توجه به این موارد می تواند شما را به سمت چیدمان های بهتری هدایت کند و هزینه های شما را کاهش دهد.

قفسه های زیبا راه حل مناسب

ایجاد قفسه در منزل به شما فضای بیشتری برای استفاده می دهد. استفاده از قفسه در هیچ کدام از اتاق های منزل محدودیتی ندارد البته باید بر اساس متراژ دیوار و ابعاد قفسه ها بدرستی تصمیم گیری شود. استفاده از قفسه برای اتاق های مستطیل شکل بیشتر توصیه می گردد.

  • نمایش : ۴۹۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی