نقره نما اصفهان و قیمت خرید ظروف شبه نقره

خرید ظروف شبه نقره،نقره نما،ملیله کاری،آبکاری نقره به قیمت ارزان و ارسال فوری به سراسر کشور


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

جادوی ترکیب رنگ ها در دکوراسیون خانه و دفتر کار

  • نویسنده: امید حسینی

جادوی ترکیب رنگ ها برای زیباسازی اینستالیشن خانه و دفاتر شیک می تواند بسیار کارساز باشد. رعایت بکار بردن قوانین ترکیب رنگ ها می تواند تاثیر زیادی در فضاسازی، حس گرما،سرما و سفارشی سازی محیط مورد نظرتان داشته باشد. استفاده از صنایع دستی رنگارنگ ایرانی در این زمینه کارآمد است.ترکیب رنگ دکوراسیون خانه باید با توجه به قالب رنگ اکسسوری ها و لوازم منزل در نظر گرفته شود. شما می توانید با مطالعه منابع معتبر در این زمینه، بهترین ترکیب رنگ در دکوراسیون را بکار ببرید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

بهترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون ایرانی

انتخاب بهترین ترکیب رنگ در دکوراسیون با توجه به متغییرهایی مانند لوازم پیرامون؛ کاربرد فضای مورد نظر و … در نظر گرفته می شود. اصول ترکیب رنگ برای فرهنگ های مختلف یکسان است ولی هارمونی رنگ ها با توجه به سلیقه هر منطقه انتخاب مب گردد. خرید صنایع دستی برای استفاده در چیدمان منزل یا دفتر کار باید با توجه به رنگ ها و نکات طراحی داخلی انجام گردد.

جادوی ترکیب رنگ ها در دکوراسیون خانه

بشقاب مس و پرداز اصفهان

بشقاب مس و پرداز شبکه بری

بشقاب پرنده بزرگ مس و پرداز اصفهان

بشقاب پرنده بزرگ مس و پرداز

شیرینی خوری میناکاری اصفهان

شیرینی خوری میناکاری

صنایع دستی اصفهان

بشقاب ۳۵ سانتی میناکاری

رنگ یکی از موثر ترین عوامل در هر طراحی بشمار می رود. خانه های ایرانی مملو از محصولات با رنگ های متنوع است معمولا رنگهایی که در طراحی سنتی خانه های ایرانی استفاده می شوند شاد و برگرفته از طبیعت هستند.در بیشتر خانه ها به دلیل رعایت نکردن اصول رنگ ها از ظرفیت بالای فضای منزل استفاده نمی شود.

اپلیکیشن صنایع دستی

ترکیب رنگ ها با یکدیگر بسیار مهم است چرا که تاثیر گذاری زیادی خواهند داشت. شما می توانید با ترکیب بندی صحیح رنگ و نور به فضاهای کوچک عمق وسعت ببخشید . در این مقاله می خواهیم به تاثیر برخی از این رنگ ها با یکدیگر بپردازیم.

تابلوی بزرگ قلمزنی

تابلوی بزرگ قلمزنی گل و مرغ

سرویس ترمه رومیزی پنج تکه هاشمی

ترمه رومیزی هاشمی طرح اردیبهشت

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب برند آقاجانی

آجیل خوری سوپر فیروزه کوب

شکلات خوری خاتم کاری هشت گوش درب دار

شکلات خوری خاتم کاری

قرمز روی قرمز

اگر قصد دارید از رنگ قرمز استفاده کنید می توانید برای دیوارهای از رنگ قرمزگوجه ایی و برای گچبری ها از قرمز مایل به قهوه ایی بهره ببرید. با این کار کنتراست خوبی به رنگ دیوار می دهید. چندین بار دیوار را رنگ زده تا حس عمیق و جانداری بدست آورد. این رنگ هیجان انگیز و آتشین است. بر خلاف تصورات عمومی این رنگ برای اتاق استراحت و مطالعه مناسب است.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

توسی و قهوه ای مایل به قرمز

توسی ملایم مانند آسمان و اقیانوس حس آرامش بخشی به شما می دهد. این رنگ برای اتاق مطالعه مناسب است اگر دیواری را رنگ توسی بزنید بهتر است از قهوه ایی شکلاتی برای گچبری ها استفاده کنید. مانند رنگ زمین و آسمان.

تندیس گلدان میناکاری طرح صبا

تندیس گلدان میناکاری طرح صبا

تندیس میناکاری وان یکاد طرح ثمین

تندیس میناکاری طرح ثمین

تندیس میناکاری وان یکاد طرح آیه

تندیس میناکاری طرح آیه

تندیس میناکاری شده اصفهان طرح رها

تندیس میناکاری طرح رها

توسی و یاسی

خانه هایی که نزدیک دریا هستند را با رنگ توسی رنگ آمیزی کنید. بهتر است برای رنگ کردن دیوار و تزئینات آن از رنگ یاسی روشن استفاده گردد. این ترکیب رنگ درخشش و حس نورانی درونی دارد.

آبی و سبز

اگر دیواری رنگ آبی کم رنگ متمایل به سبز داشته باشد , بسیار جذاب است. شاید این ترکیب رنگ شما را به یاد اقیانوس و قدم زدن کنار آن در یک روز آفتابی بیاندازد. امکان استفاده از رنگ کبالت (نقره ای – سفید) و صورتی خاکی با این ترکیب رنگی وجود دارد.

آبی روی آبی

ترکیب رنگ آبی روی آبی کلاسیک بوده و حس و حال سنتی دارد. می توان برای دیوارها از آبی کم رنگ و برای گچبری ها از آبی آسمانی پر رنگ استفاده کرد. این ترکیب رنگ تا حد زیادی مایل به رنگ توسی و نوعی درخشندگی مانند انعکاس آب های سرد در آسمان در یک غروب زمستانی دارد. که با گذشت زمان کهنه نمی شود و بدلیل کم رنگ بودن حس آرامش به شما می دهد.

بادمجانی و سبز توسی

بنفش تیره یا رنگ بادمجانی نشان دهنده عمق فضا بر روی محیط است. این رنگ بسیار عمیق و تند است. ترکیب رنگ سبز-آبی در کنار این رنگ مناسب است. بهتر است برای اتاق خواب و نشیمن از آن استفاده نشود. ولی برای کتابخانه یا اتاق آرایش بانوان رنگ خوبی بحساب می آید.

سبز و قهوه ای

ترکیب رنگ سبز و قهوه ایی در طبیعت زیاد دیده می شود. در نخستین نگاه ممکن است شما بیاد برگ های سبز و تنه های قهوه ایی درختان بیافتید.دیوار های سبز کمرنگ با تزئینات کم قهوه ایی بسیار زیبا به چشم می آیند. ترکیب رنگ آرامش بخش, مناسب برای اتاق مطالعه و موسیقی.

آبی و توسی

از ترکیب رنگ های آبی و توسی برای حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود. رنگ آرامش بخش متناسب با فضای مورد نظر می تواند حس خوبی به شما دهد.

در کنار ترکیب رنگ ها با یکدیگر از نورپردازی فضای منزل غافل نشوید. رنگ و نور مکمل یکدیگر می باشند. شما می توانید با صرف هزینه ایی اندک فضای منزل خود را نورپردازی کرده و از ظرفیت های بالقوه آن بهترین استفاده را داشته باشید. بکار بردن انواع لامپ های ال ای دی ,هم در مصرف برق صرفه جویی می کند و هم بهروری بالاتری دارد.

  • نمایش : ۲۷۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی