نقره نما اصفهان و قیمت خرید ظروف شبه نقره

خرید ظروف شبه نقره،نقره نما،ملیله کاری،آبکاری نقره به قیمت ارزان و ارسال فوری به سراسر کشور


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

آشنایی با هنر قلم زنی روی نقره در اصفهان

  • نویسنده: امید حسینی

قلم زنی روی نقره در اصفهان و تبریز بصورت تجاری انجام می گردد. ارزش ظروف قلمزنی روی مس نقره اصفهان بالا و کیفیت کار تولید شده عالی در نظر گرفته می شود. معمولا قلمزنی روی ظروف مسی ،برنجی و نقره با طرح های مختلف بر اساس سبک و مکتب هنری مناطق مختلف کشورمان انجام می گردد.قلم‌زنی نقره اصفهان از ظریف ترین صنایع دستی ارزشمند کشورمان بشمار می رود. با توجه به ارزشمند بودن فلز نقره، قیمت ظروف نقره قلمزنی شده بسیار گرانتر از ظروف مسی و برنجی می باشد. به منظور خرید ظروف نقره قلمزنی می توانید از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان اقدام فرمائید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

معرفی قلمزنی روی نقره در اصفهان

قلمزنی روی نقره قدمت طولانی دارد. از این رو محصولات قدیمی بسیار ارزشمندی را در این زمینه می توان یافت.صنایع دستی قلمزنی اصفهان روی مس، برنج و نقره انجام شده و با توجه به نیاز مشتریان،بهترین ظروف هنری تولید می گردد. قیمت قلم زنی اصفهان و تبریز با توجه به متریال استفاده شده و همچنین کار انجام شده بر روی آن در نظر گرفته می شود.فروش ظروف قلم‌زنی شده بصورت کلی و جزئی از طرف تولید کنندگان در نصف جهان اجام می گردد. شما می توانید به منظور خرید اینترنتی ظروف نقره قلم زنی به سایت و اپ فروشگاه مراجعه نمائید.

قلمزنی نقره اصفهان

شیرینی خوری نقره نما

شیرینی خوری نقره نما

کشکول قلمزنی پایه دار و دسته دار نقره نما

کشکول نقره نما

میوه خوری قلمزنی مشبک نقره نما

میوه خوری نقره نما

گز خوری دردار نقره نما

گز خوری نقره نما

ظروف قلمزنی نقره اصفهان

قلمزنی نقره اصفهان و تبریز در کنار سبک های شیراز، اراک و سایر شهرهای کشور جزو مرغوب ترین و فاخرترین نمونه های قلمزنی و صنایع دستی ایران به شمار می روند. تنوع محصولات قلمزنی نقره با توجه به استقبال زیاد هموطنان روز به روز در حال افزایش است. قلمزنی نقره زیورآلات، تابلو قلمزنی نقره با قاب خاتم اصل، انواع ظروف قلمزنی نقره و غیره نمونه هایی از آن به شمار می روند.قلمزنی نقره هنر دیروز و امروز نیست بلکه ریشه در تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران دارد. قدمت این هنر به هزاران سال پیش می رسد و به دوران مادها می رسد. از زمانی که بشر اولیه از فلز به جای سنگ استفاده کرد، هنرمندانی به مرور پدیدار شدند که تصمیم گرفتند ذوق و استعداد نهفته خود را برای اولین بار با کندن سطح فلز نقره به نمایش بگذارند.

اپلیکیشن صنایع دستی

امروزه علاوه بر قلمزنی نقره اصفهان، قلمزنی نقره تبریز، شیراز، اراک و شهرهای دیگر نیز شهرت پیدا کرده و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. تفاوت کیفیت کار بین این سبک ها بسیار ناچیز است و بیشتر از اینکه به دنبال این مسائل باشند امروزه به بررسی زیبایی طرح و نقوش و سبک هایی که هنرمندان برای خلق چنین آثاری انتخاب کرده اند می پردازند.قلمزنی نقره اصفهان در سبک های مختلف برجسته (نقره قلمزنی برجسته)، نیمه برجسته، ریزه قلمزنی، حکاکی و مشبک کاری انجام می شود که هر کدام مهارت و تجربه خاص خود را نیاز دارند. البته امروزه قلمزنی روی مس هم انجام می شود که قیمت مناسبتری نسبت به نقره دارد. بسته به نوع سبک، قلم و ابزار خاص همان استفاده خواهد شد تا بتوانند طرح و نقوش مدنظر را پیاده سازی کنند.

قلمزنی نقره اصفهان

قلمزنی نقره تبریز

قلمزنی نقره تبریز در کنار سایر صنایع دستی آذربایجان شرقی مثل فرش، ورنی، سفال، جواهرسازی و غیره شهرت بسیار زیادی دارد. هنرمندان تبریزی برای اجرای هنر قلمزنی روی نقره سبک متفاوتی را برگزیده اند. برای اینکه بتوانید اطلاعاتی کامل در خصوص قلمزنی نقره سبک تبریز بدست بیاورید توصیه می کنیم کتاب هنر نقره سازی در زمینه حکاکی و قلمزنی روی نقره با بیان زیبای جواد نظمی را مطالعه نمایید. در کنار توضیحات جامع همراه با ریز جزئیات، تصاویر و عکس های با کیفیت نیز قرار داده شده که به زیبایی کتاب افزوده است. این کتاب در 8 فصل تألیف شده است.

قلمزنی نقره تبریز سبک متفاوتی با سبک اصفهانی است. در سبک تبریزی از یک قلم فولادی نوک تیز استفاده می گردد و به جای چکش از فشار دست استفاده می گردد. به همین دلیل مراحل قیر اندود کردن نیز حذف شده اند. با توجه به اینکه عمق طرح و نقوش در سبک تبریزی زیاد نیست به همین دلیل قلمزنی نقره تبریز طرح های برجسته و نیمه برجسته ندارد.

قاب بشقاب قلم زنی اصفهان قطر 30 سانت

تابلو بشقاب قلم زنی اصفهان

لاله قلمزنی آب نقره

لاله قلمزنی آب نقره

تنگ نیزه ایی قلم زنی نقره نما

تنگ نیزه ایی قلم زنی نقره نما

بشقاب قلمزنی شده

بشقاب قلمزنی با جعبه مخمل

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

نمایان شدن طرح و نقوش مختلف در سبک تبریزی به دو روش انجام می گیرد:
– عمیق تر شدن قسمت هایی از زمینه به کمک قلم چزقلی برای نمایان شدن طرح های حکاکی شده
– بریدن زمینه با اره مویی و تشکیل طرح مشبک کاری شده برای مشخص کردن طرح اصلی زمینه
البته قلمزنی روی مس هم به دلیل داشتن قیمت مناسب انجام می گردد که برای برخی افراد که بودجه کافی برای خرید کالاهای لوکس قلمزنی روی نقره را ندارند گزینه خوبی است.

قلمزنی نقره زیورآلات

زیورآلات همیشه باعث خوشحالی و حس اعتماد به نفس بالایی در خانم ها می شود. با توجه به افزایش قیمت طلا و نوسانات شدید قیمت، برای بسیاری از افراد زیورآلات نقره با زیبایی و درخشش چشم نواز خود گزینه مقرون به صرفه تری است.اساتید قلمزنی هنر دست خود را وارد زیورآلات هم کرده اند، هنری که در اوایل پیدایش خود به همین شکل برای طبقه اشراف و درباریان جامعه انجام می شد و مدتی رو به فراموشی سپرده شده بود. اما امروزه می توانید انواع زیورآلات نقره قلمزنی شده را با طرح های بسیار زیبا خریداری کنید.

گوشواره قلمزنی نقره یکی از پرفروش ترین زیورآلات قلم زنی شده است. در برخی مدل ها در ساختار گوشواره، سنگ های فیروزه اصل نیشابور هم به کار می رود. بکار بردن نگین های فیروزه باعث می شود تا این گوشواره ها علاوه بر ارزش هنری و مادی بالاتر، زیبایی دو چندان هم داشته باشند.گاهی اوقات در ساختار گوشواره قلمزنی نقره از سنگ های ارزشمندی همچون سنگ شجر (با تغییر زاویه رنگ سنگ به قهوه ای، خردلی و طلایی تبدیل می شود)، سنگ آمیتیست بنفش رنگ یا سیترین زرد تا نارنجی مایل به قهوه ای استفاده می گردد.

قلمزنی نقره اصفهان

بلونی قلمزنی شبه نقره

بلونی قلمزنی نقره نما

خاویار خوری قلمزنی نقره نما

خاویار خوری قلمزنی نقره نما

آجیل خوری قلمزنی نقره نما

آجیل خوری قلمزنی نقره نما

پسته خوری قلمزنی شبه نقره

پسته خوری نقره نما

محصولات قلمزنی نقره را به سه دسته ظروف، محصولات جانبی و متفرقه مثل تابلوها و زیورآلات تقسیم بندی می کنند. در بین محصولات متفرقه قلمزنی شده روی نقره تابلوهای قلمزنی شده فروش بسیار زیادی دارند. تابلوهای قلمزنی نقره در ابعاد مختلف و طرح های گوناگون تولید می شوند و نمونه های بسیار ارزشمند و هنری آن با قاب خاتم کاری شده به فروش می رسند.

قلمزنی نقره اصفهان

تابلو قلمزنی نقره

بیشترین طرح و نقوشی که برای تابلوهای قلمزنی شده روی نقره استفاده می شوند:
1- نقوش تجریدی : این نوع نقوش کاملا وابسته به سلیقه و ذوق هنری استاد قلمزنی دارد مثلا طرح های مذهبی که در چند سال اخیر اضافه شده اند یا قرینه دار کردن طرح های مختلف از این دسته هستند.
2- نقوش طبیعت : معروف ترین نمونه آن نقوش «گل و مرغ» و «حیوانات و درختان» هستند.
3- نقوش سرزمینی : نقوش سرزمینی اصالت و قدمت بسیار زیادی دارند مثل سربازان هخامنشی، تصاویری که از شاهنامه الهام گرفته شده باشند و غیره.

پلاک قلمزنی نقره و تابلوهای قلمزنی نقره با قاب خاتم بیش از 70% میزان فروش این آثار هنری نفیس را به خود اختصاص می دهند. بد نیست بدانید که تابلوهای قلمزنی شده بر روی نقره مخصوصا با قاب خاتم یکی از هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی بسیار پرفروش نیز به حساب می آید. این تابلوها در تعداد زیاد با تخفیف ویژه به فروش می رسند و حتی سازمان ها می توانند نام و نشان تجاری خود را بر روی بسته بندی نفیس آنها درج کنند.

سماور دکوری تزئینی قلمزنی نقره نما

سماور دکوری نقره نما

آجیل خوری قلم زنی شبه نقره

آجیل خوری قلم زنی نقره نما

شکلات خوری نقره نما

شکلات خوری نقره نما

سرویس چای خوری قلمزنی آبکاری نقره

سرویس چای خوری آبکاری نقره

قلمزنی انگشتر نقره

یکی از محصولاتی که اکثر آقایان مخصوصا با گرایش مذهبی به آن علاقه دارند، خرید انگشتر عقیق یا انگشترهای مزین به سنگ یا نگین فیروزه است. با توجه به فروش بالای این محصولات، اساتید قلمزنی کشور تصمیم گرفتند تا برای ایجاد تنوع و همچنین افزایش زیبایی این محصولات، بدنه انگشترها را با قلمزنی تزیین کنند.انگشترهای نقره قلمزنی شده فروش به مراتب بیشتری دارند و مشتریان در انواع سفارشی می توانند طرح و نقوش مورد نظر خود را بر روی بدنه یا رکاب انگشتر حک کنند.

خرید قلمزنی نقره به صورت تکی و عمده با قیمت مناسب

ظروف قلمزنی نقره در طی سالیان اخیر روز به روز متنوع تر می شوند و بسته به میزان استقبال خریداران، طرح و نقوش جدیدترین و بروزتری استفاده می گردند. فلز نقره به خاطر شکل پذیری عالی، مقاومت سایشی و ضربه ای بسیار بالا، جلا و درخشندگی عالی و چکش خواری بسیار مناسب، یکی از بهترین متریال های فلزی برای ساخت ظروف قلمزنی شده است. ظروف قلمزنی نقره اگر از فروشگاه معتبر خریداری شده باشند تا سالیان طولانی دوام خواهند داشت و از بین نخواهند رفت.محصولاتی که بیشترین میزان فروش را دارند، سینی قلمزنی نقره، گلدان قلمزنی نقره، تابلو قلمزنی نقره و زیورآلات نقره قلمزنی شده مثل گوشواره و گردنبند قلمزنی نقره هستند. از این محصولات به عنوان تزئینی دکوراسیون منزل و حتی هدایای تبلیغاتی یا نفیس به عنوان کادو و یادبود استفاده می شود.

قیمت قلم زنی نقره

ظروف و محصولات قلمزنی نقره اصفهان با توجه به سایز، نوع طرح و نقوش، سبک ساخته شده و مرغوبیت نقره قیمت های مختلفی دارند. فروشگاه صنایع دستی اصفهان یکی از فروشگاه های بزرگ و معتبر صنایع دستی ایران به شمار می رود که تمامی محصولات را با کیفیت تضمین شده و قیمت عالی به فروش می رساند.خرید اینترنتی صنایع دستی از این فروشگاه همراه با مشاوره و راهنمایی رایگان با کارشناسان فروش بوده ضمن اینکه می توانید راهنمای خرید ظروف قلمزنی را نیز مطالعه کنید. فروش صنایع دستی قلمزنی نقره اصفهان به شکل ظروف مختلف طرفداران خاص خود را دارد و با توجه به دوام و ماندگاری بالا مورد توجه بسیاری از خانم های خانه دار قرار گرفته است.منازلی که طراحی دکوراسیون داخلی آن کلاسیک و یا لوکس باشد، می توانند از این ظروف استفاده کنند که در مقایسه با ظروف دکوراتیو خارجی قیمت به مراتب کمتری خواهند پرداخت. تابلوهای قلمزنی نقره برای آویز بر روی دیوار منزل یا محل کار و همچنین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بسیار مناسب هستند.

فروش عمده تابلوهای قلمزنی نقره با تخفیف ویژه برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور همراه است. برای این محصولات بسته بندی هوشمندانه ای در نظر گرفته شده تا شرکت ها بتوانند در خرید عمده نشان تجاری خود را بر روی آن قرار دهند.فروشگاه صنایع دستی اصفهان، تابلوهای قلمزنی بر روی نقره را با قاب خاتم اصل به فروش می رساند و همین عامل باعث شده تا ارزش هنری آنها قابل مقایسه با هیچ یک از محصولات مشابه با محصولاتی که در بازار صنایع دستی وجود دارد، نباشند. محصولات قلمزنی روی نقره در فروشگاه صنایع دستی اصفهان کاملا متفاوت با محصولات پرسی هستند و به طور کلی فروش محصولات بی کیفیت و یا تقلبی جایی در این فروشگاه ندارند.شما علاقه مندان به محصولات قلمزنی شده روی نقره اصفهان می توانید با خرید اینترنتی صنایع دستی آنها را همراه با بسته بندی شیک، درب منزل تحویل بگیرید. قیمت محصولات بسیار مناسب در نظر گرفته شده و کیفیت و مرغوبیت تمامی آنها تضمین شده است. سینی قلمزنی نقره اصفهان با نقره مرغوب و عیار بالا از محبوب ترین محصولات صنایع دستی نصف جهان است.

  • نمایش : ۲۸۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی