نقره نما اصفهان و قیمت خرید ظروف شبه نقره

خرید ظروف شبه نقره،نقره نما،ملیله کاری،آبکاری نقره به قیمت ارزان و ارسال فوری به سراسر کشور


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

کمربند چرم مردانه و زنانه

  • نویسنده: امید حسینی

کمربند چرم مردانه و زنانه گزینه ایی ثابت برای شیک پوشان بشمار می رود. زیبایی لباس ها با انواع کمربند مردانه چرم خود را بیشتر نشان می دهد البته برخی از لباس های اسپرت زنانه هم با کمربند های فانتزی جذابیت بیشتری پیدا خواهند کرد.امروزه خرید اینترنتی کمربند مردانه چرم طبیعی براحتی از فروشگاه اینترنتی صنایع دستی امکان پذیر شده است تا مشتریان بتوانند از هر کجای کشور سفارشات خود را ثبت نمایند. شما می توانید انواع ست کمربند و کفش چرم را با لباس های خود ست کرده و ظاهر زیباتری داشته باشید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

بهترین کمربند چرم مردانه

بهترین کمربند چرم مردانه و زنانه را می توانید از برندهای معتبر ایرانی تهیه کنید. چرم تبریز، چرم مشهد، چرم تهران و چرم اصفهان از شناخته شده ترین صنایع دستی چرم ایرانی بشمار می روند.قیمت کمربند چرم اصل طبیعی نسبت به نمونه های مصنوعی آن گران تر است و البته ارزش بیشتری دارد. زیبایی،دوام و استحکام محصولات چرم طبیعی در قیمت کمربند چرم مردانه و یا دیگر محصولات تولیدی چرمی مرغوب تاثیر گذار است.

کمربند چرم مردانه و زنانه

باکس ست گلدان مسی میناکاری 20 سانتیمتری

باکس ست گلدان مسی میناکاری

بشقاب میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

بشقاب میناکاری با جعبه مخمل

تابلو میناکاری اصفهان طرح مشبک

تابلو میناکاری اصفهان طرح مشبک

جعبه پاسور چوبی خاتم کاری طرح تذهیب با درب کشویی

جعبه پاسور خاتم کاری طرح تذهیب

کمربند چرم از جمله اکسسوری های بسیار محبوب و پرفروش در بازار فروش محصولات چرمی است. اصول خرید و ست کردن کمربند چرم با کفش و کیف و همچنین سبک اسپرت و رسمی بسیار مهم است تا شیک پوش به نظر برسید. کمربند چرم برای همه آقایان و خانم ها در هر رده سنی و حتی برای تمرینات ورزشی در بازار موجود است که اکثرا از چرم گوسفند هستند.

اپلیکیشن صنایع دستی

کمربند چرم یکی از محصولات پرفروش چرم سازی است که در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف وارد بازار می شوند تا به دست مشتریان برسد. کمربندهای چرمی از مدل بچه گانه تا بزرگسال برای مردان و زنان تولید می گردد و هیچ محدودیت سنی و جنسیتی ندارند. این نوع کمربندها به علت دوام و ماندگاری بسیار بالا و ست شدن با هر نوع سبک و استایل پوششی بدن محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

کمربند چرم مردانه و زنانه

چطور کمربند چرم مردانه و زنانه مناسب انتخاب کنیم؟

گاهی اوقات این سؤال ایجاد می شود که چه کسانی باید از کمربند استفاده کنند؟ کمربند چرم مردانه را می توان برای هر نوع شلوار و تیپ لباس استفاده کرد و اصولا مناسب هر نوع شلواری است که حلقه کمربند دارد. کسانی که تیپ های رسمی یا غیر رسمی دوست دارند و پیراهن خود را داخل شلوار می برند باید از کمربند استفاده کنند اما کسانی که پیراهن را بیرون از شلوار می گذارند، نیازی به استفاده از کمربند ندارند. هر چند کمربند چرم فقط برای تزئین نیست و به درست نگه داشته شدن شلوار هم کمک می کند.

اصولا کلیه کمربندها از جمله کمربند چرم اصل و یا مصنوعی در دو نوع رسمی و غیر رسمی یا اسپرت تولید می شوند. راه تشخیص رسمی یا غیر رسمی بودن کمربند بسیار ساده است. اگر کمربند چرمی که انتخاب کرده اید پهنایی معادل انگشت شست شما دارد، رسمی است در غیر این صورت اگر پهن تر باشد غیر رسمی و اسپرت است.

خودکار خاتم کاری

خودکار خاتم کاری شده

ست شکلات خوری فیروزه کوبی و ترمه

ست شکلات خوری فیروزه کوبی و ترمه

باکس ست ترمه و گلدان میناکاری

ست ترمه و گلدان میناکاری

ترمه و بشقاب میناکاری

باکس ترمه و بشقاب میناکاری

کمربندهایی که رنگ براق و سگک پهن دارند مناسب استایل غیر رسمی است و باید با لباس های اسپرت پوشیده شود. کمربندهای رسمی رنگ مات و تیره و بافت صاف دارند. سگک آنها نیز کوچک است.کمربند چرم اسپرت و رسمی که در فروشگاه ها به فروش می رسند در اکثریت مواقع از چرم گوساله هستند و سایر جنس های چرم خیلی کم بوده و با قیمت بالا به فروش می رسند. البته دقت داشته باشید همانطور که در مقاله چرم توضیح دادیم، چرم گوسفند بی کیفیت نیست و زیاد بودن آن در بازار به دلیل کمبود سایر جنس های چرم نیست بلکه بخاطر سازگاری بالای مدل و حالت آن برای هر نوع سبک و استایل پوششی بدن خانم هاو آقایان است.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

اگر به دنبال کمربند چرم بسیار با کیفیت و مرغوب و با رنگبندی بسیار زیبا باشید، باید کمربند چرم شترمرغ خریداری کنید که پیدا کردن آن به این راحتی نیست ضمن اینکه قیمت بالایی هم دارد. مابین چرم گوسفند و شترمرغ، کمربند چرم تمساح است که مرغوبیت و قیمت مناسبی دارد. اما برای پیدا کردن چنین کمربندی کار دشواری خواهید داشت. چرم سوسمار و کروکودیل هم برای ساخت کمربند استفاده می شوند ولی بسیار لوکس و گران قیمت هستند و به شکل سفارشی ساخته می شوند.

نکته : اگر کمر باریک هستید، کمربند چرم پهن اصلا مناسب شما نیست چون کمر شما را باریکتر نشان می دهد. ضمنا کمربند رسمی را شلوار جین و تیپ اسپرت نپوشید و کمربند اسپرت را هم با کت و شلوار ست نکنید.

کمربند چرم برای مانتو

کمربند چرم زنانه برای مانتو و لباس های رسمی و اسپرت یک انتخاب شیک و لوکس محسوب می شود که هیچ وقت از مد نمی افتد. کمربند چرمی به عنوان اکسسوری لباس و پوشاک مخصوصا برای خانم ها کمک می کند تا ظاهر شیک، جذاب و خاصی پیدا کنند.چون برای خانم ها تنوع لباس، مدل و رنگ بسیار زیاد است به راحتی می توانند متناسب با نوع تیپ و لباس خود کمربند چرمی مناسب انتخاب کنند. اما باز هم مشابه با تیپ مردانه توصیه می کنیم کمربندهای زنانه رسمی و غیر رسمی یا اسپرت را متناسب با تیپ و نوع لباستان انتخاب کنید. چنانچه در خرید مشکل دارید و باید راهنمایی بگیرید همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند.

جنس کمربند چرم زنانه نیز اکثرا از چرم گوسفند است که انواع مدل های آن را در فروشگاه مشاهده می کنید. تنوع رنگ، قیمت مناسب و ماندگاری بالا از جمله دلایل محبوبیت این مدل چرم محسوب می شوند. توصیه می کنیم بیشتر به دنبال خرید کمربند چرم اصل باشید چون چرم گوسفند برای هر نوع بودجه ای مناسب است مخصوصا اگر قصد دارید کمربند خود را با کفش یا کیف خود ست کنید.

کمربند چرم مردانه و زنانه

آجیل خوری فیروزه کوب مسی ارتفاع 11 سانتیمتر

آجیل خوری فیروزه کوب

بشقاب قلمزنی شده

بشقاب قلمزنی با جعبه

گلدان مس و پرداز سایز 30 سانتی متر

گلدان مس و پرداز با جعبه مخمل

گلدان اناری تشعیر آقاجانی

گلدان اناری تشعیر

کمربند چرم بدنسازی

تولید کمربند چرم وارد دنیای بدنسازی هم شده است چون جنس چرم مقاومت کششی بالایی دارد و در اثر خم شدن فرم و حالت خود را از دست نمی دهد. کمربندهای بدنسازی چون دائما در حال فشار هستند و باید حمایت خیلی خوبی از عضلات کمر و ستون فقرات ایجاد کنند، باید جنس بسیار خوبی داشته باشند. به همین دلیل کمربند چرم بدنسازی بهترین گزینه است.کمربند بدنسازی چرمی در دو نوع تمرینی و مسابقه ای تولید می شوند. کمربندهای تمرینی چرمی محافظت زیادتری از عضلات کمر و استخوان ستون فقرات ایجاد می کنند تا جلوی آسیب دیدگی گرفته شود و در عضلات هدف، به عضله سازی ناحیه ای کمک کند.

تندیس میناکاری شده طرح سرو

تندیس میناکاری طرح سرو

تندیس میناکاری شده اصفهان طرح رها

تندیس میناکاری طرح رها

تندیس میناکاری چهار قل

تندیس میناکاری طرح چهار قل

لوح تقدیر میناکاری شده

تابلو لوح تقدیر میناکاری

در مقابل کمربند چرم مسابقه ای عمدتا نقش بهبود دهنده عضلات کمر را دارد. پس هنگام انتخاب کمربند چرمی مناسب برای بدنسازی و تمرین به نوع آن دقت کنید.یقینا خرید کمربند چرمی برای بدنسازی هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت اما توجه کنید که خرید کمربند نامناسب باعث گرفتگی شدید عضلات و حتی پارگی آنها، کمردرد مزمن و فتق دیسک خواهد شد. ضمنا بعد از خرید حتما نحوه صحیح بستن آن را پرس و جو کنید.

کمربند چرم بچه گانه

پدر و مادرهایی که همیشه به شیک پوش بودن و جذاب به نظر رسیدن اهمیت می دهند و دوست دارند خیلی خاص باشند قطعا برای فرزندان خود به دنبال کمربند چرم بچه گانه خواهند بود. جالب این است که حتی برای سایز بچه گانه هم دقیقا همان اصول و قواعدی که برای نوع مردانه و زنانه توضیح دادیم به کار می رود و باید رعایت کنید.توجه داشته باشید که مدل چرم و نوع رسمی و غیر رسمی بودن آن باید با تیپ شما نیز هماهنگ باشد تا زیبایی آن چندین برابر شود. برخی از چرم های اصل شناسنامه دار هم هستند. چرم یکی از صنایع دستی بسیار محبوبی است که برخی از فروشگاه های صنایع دستی برای برخی از محصولات اصل خود، فاکتور اصالت کالا هم تحویل می دهند. توجه داشته باشید که همه انواع چرم اصل شناسنامه یا فاکتور اصالت و مرغوبیت کالا ندارند.

ست کمربند چرم

موقعی که تصمیم می گیرید اکسسوری چرم مثل کمربند داشته باشید تا جذابیت شما بیشتر شود و شیک پوش به نظر برسید باید به فکر خرید سایر وسایل و لباس های چرمی هم باشید. به همین دلیل ما به شما خرید ست کمربند چرم را پیشنهاد می کنید.معمولا ست کمربند و کیف چرم و ست کمربند و کفش چرم در بازار به فروش می رسند. تناسب رنگ بین این دو بسیار مهم است در غیر این صورت ظاهر و تیپ بدن شما را بد فرم خواهد کرد. ضمنا توجه داشته باشید که اگر کمربند چرم اصل خریداری می کنید پس بهتر است که کفش یا کیف شما هم چرم اصل باشد و همینطور برای خرید چرم مصنوعی هم باید به این نکته توجه داشته باشید.

هیچ موقع کفش مشکی خود را با کمربند چرم قهوه ای تیره یا سوخته ست نکنید. چون رنگ قهوه ای رنگ گرم محسوب می شود و رنگ مشکی در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد.کسانی هم که به فکر خرید هدیه هستند توصیه می کنیم ست کمربند چرم را امتحان کنند. اگر کاملا از سایز و اندازه دور کمر فردی که قصد هدیه به آن را دارید مطلع هستید، با سبک و استایل پوششی او آشنا بوده و به خوبی می دانید کدام تیپ اسپرت یا رسمی را بیشتر می پسندند، ست کمربند چرم که تشکیل شده از کمربند، کیف و کفش است گزینه بسیار لوکس و خاصی خواهد بود.چرم جزئی از صنایع دستی فاخر و بسیار ارزشمند ایران است که از هزاران سال پیش تاکنون رواج داشته و هیچ موقع از دایره مد خارج نمی شود. به همین دلیل هر زمان برای خودتان یا عزیزان خود پوشاک و اکسسوری چرم خریداری کنید، شیک و خاص خواهد بود. ضمنا پوشاک چرم از جمله کمربند چرم به راحتی با هر نوع سبک رسمی و غیر رسمی یا اسپرت هماهنگ می شود.

انواع محصولات چرم طبیعی و مصنوعی

با توجه به اینکه تشخیص چرم اصل از نوع مصنوعی برای همه مقدور نیست، باید فروشگاهی انتخاب کنید که به آن اعتماد داشته باشید و جایگاه بسیار خوبی در بین رقبای خود در بین بازار صنایع دستی داشته باشد.فروشگاه صنایع دستی اصفهان انواع کمربند چرم پسرانه، بچه گانه، مردانه و زنانه، کفش و کیف و سایر پوشاک چرمی را در دو نوع اصل و مصنوعی و مناسب سبک و استایل رسمی و اسپرت به فروش می رساند. فروش صنایع دستی چرم با قیمت مناسب و ضمانت کیفیت و مرغوبیت کالا بوده و در صورتی که نکات نگهداری محصولات چرمی را که در سایت قرار داده ایم به خوبی رعایت کنید، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد.

امکان خرید اینترنتی صنایع دستی چرم در فروشگاه امکان پذیر است و می توانید به صورت تکی یا عمده محصولات ما را خریداری کنید. طبیعتا در خرید عمده تخفیف های ویژه در نظر گرفته ایم تا هزینه نهایی برای شما مقرون به صرفه باشد. فروش صنایع دستی در فروشگاه همیشه با ضمانت کیفیت و مرغوبیت کالا همراه است. برای برخی از محصولات چرمی که شناسنامه موجود باشد حتما همراه با شناسنامه ارسال خواهد شد تا بابت کیفیت و هزینه پرداختی خود اطمینان حاصل کنید.در هر مرحله چنانچه نیاز به دریافت مشاوره و راهنمای خرید داشتید می توانید روی تخصص و تجربه کارشناسان فروش ما حساب ویژه باز کنید.کمربند چرم برای کسانی که به شیک پوش بودن اهمیت می دهند بسیار مهم است.

  • نمایش : ۲۷۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی